Мета: Познайомити з видами зображень їх форматами та програмним забезпеченням для створення цифрових зображень; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки
Хід уроку
Актуалізація опорних знань
- Наведіть приклади графічних зображень.
- Які існують апаратні засоби комп'ютерної графіки?
- Чим відрізняється плотер від принтера?
- Які пристрої призначенні для введення графіки?
- Які пристрої призначенні для виведення комп'ютерної графіки?
Вивчення нового матеріалу
- Сьогодні ми ознайомимось:
- Що таке графічний формат?
- Які графічні формати вам відомі?
- Які характеристики растрового зображення.
- Який принцип подання зображення у векторних файлах?
- Типи графічних редакторів.
Для того, щоб дізнатися опрацюйте презентацію до теми, перейшовши за посиланням.
- стор. 16 аналіз схеми
- стор. 18-19 Інформація про доповнену реальність та 3D принтери
Завдання до уроку
1. В растровому графічному редакторі виконай малюнок запропонований вчителем
2. Здай роботу в classroom, приєднавшись за кодом.
Домашнє завдання
Прочитати п.2 стор. 10-13, стор. 20-21