Поняття об'єкта та його властивості. Створення програмних об'єктів у середовищі Scratch

Об'єкти та події

Мета: Повторити поняття "об'єкт", визначити поняття "Події".
План вивчення
1. Опрацюй параграф 12 у підручнику ст.104 - 111.
2. Спробуй дати відповіді на питання:
  • Що таке об'єкт?
  • Які бувать властивості об'єктів?
  • Що таке праграмний об'єкт?
  • Коли програмний об'єкт виконує ті чи інакші команди?
  • Що є об'єктами у середовищі Скретч?
  • Що таке подія?
  • На яку подію може реагувати спрайт?

3. Практична робота "Створення програмних об'єктів у середовищі Скретч"
Проаналізуйте готовий проект, що продемонстровано на зображенні, та створіть максимально наближену версію проекту за зразком.
 

Для цього: 
1) Відкрийте середовище Scratch-онлайн перейшовши за посиланням .
2) Видаліть спрайт Кіт;

3) Сцена: Тло - обрана з теми У приміщенні;

4)      Спрайти бджілки (за власним вибором), що на сцені – категорія Тварини.

5)      Спрайт чарівника – категорія Люди, до чарівної палочки домалюйте різнокольорові кола самостійно. 
Щоб домалювати кола до палочки, перейдіть на закладку Образи.

6)      Спрайт піраміди потрібно створити самостійно.

7)      Назви спрайтів та проекту мають відповідати зразку. 

8) Збережіть у власну папку назвавши проект «Фокус_Прізвище». Для цього:
Файл/Вивантажти на ваш комп'ютер

9) Надішліть проект в Googleclassroom

Домашнє завдання. Читати стор. 109-111