Практична робота "Програмне опрацювання події"

  Мета уроку: перевірити навички програмного опрацювання подій у  середовищі Scratch; розвивати логічне мислення; формувати вміння  діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i  робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів,  уважність, акуратність, дисциплінованість. 

Практична робота

Виконуючи завдання практичної роботи можете видозмінювати проєкти на свій розсуд, дотримуючись умови поставлених задач

Завдання 1. 

1. Відкрийте середовище Scratch https://scratch.mit.edu/projects/editor/ . 

2. Додайте відповідні об’єкти (аквалангіст, восьминіг, кнопка) та фон до  проекту: 


3. Задача: створити гру на двох в якій один із користувачів буде керувати за  допомогою стрілочок героєм, а інший за допомогою клавіш w,a,s,d.  Задача аквалангіста спіймати восьминога, а задача восьминога досягти  зеленого круга. 

4. Приклад  скрипта для одного з героїв: 


5. Скрипти для іншого героя створити аналогічно прикладу попереднього зразка

6. Результат зберегти Гра_Прізвище. 

Завдання 2.  Проєкт Кімната Кота. 

Спрайт Кіт має підходити до вимикача, у якому б  місці кімнати він не перебував. Коли кіт торкається перемикача, світло має  ввімкнутись чи вимкнутись. 

Сценарій проєкту:

1. Створіть два види сцени: сцена 1 – чорне тло (світло виключене);   сцена 2 – категорія «У приміщенні», зображення  «Room3». 

2. Додайте до проєкту новий об’єкт «вимикач» - категорія «Речі», зображення  «Button1». Встановіть його в тому місці сцени, де буде зручно  скористатись вимикачем, задайте його розміри. 

3. Створіть скрипт для спрайта Кіт: коли натиснуто клавішу Пропуск, кіт має  підходити до вимикача і вмикати або вимикати світло.

4. Збережіть проєкт з назвою Кімната кота_Прізвище. 


Завдання 3. 

Здати створені проєкти в Google classroom

Збереження та здача роботи:
1. Зберегти проєкт, для цього: Файл\Вивантажити на ваш комп'ютер. Розпочнеться завантаження вашого проєкту, виберіть папку де його зберегти, та вказавши ім'я.

2. Завантажити проєкт для здачі в гугл класі:  

 

Бажаємо успіху, отримуйте насолоду від створених проєтів.
Експериментуйте, досліджуйте, насолоджуйтесь