Мета уроку: перевірити навички програмного опрацювання подій у середовищі Scratch; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Практична робота
Виконуючи завдання практичної роботи можете видозмінювати проєкти на свій розсуд, дотримуючись умови поставлених задач
Завдання 1.
1. Відкрийте середовище Scratch https://scratch.mit.edu/projects/editor/ .
2. Додайте відповідні об’єкти (аквалангіст, восьминіг, кнопка) та фон до проекту:
3. Задача: створити гру на двох в якій один із користувачів буде керувати за допомогою стрілочок героєм, а інший за допомогою клавіш w,a,s,d. Задача аквалангіста спіймати восьминога, а задача восьминога досягти зеленого круга.
4. Приклад скрипта для одного з героїв:
5. Скрипти для іншого героя створити аналогічно прикладу попереднього зразка
6. Результат зберегти Гра_Прізвище.
Завдання 2. Проєкт Кімната Кота.
Спрайт Кіт має підходити до вимикача, у якому б місці кімнати він не перебував. Коли кіт торкається перемикача, світло має ввімкнутись чи вимкнутись.
Сценарій проєкту:
1. Створіть два види сцени: сцена 1 – чорне тло (світло виключене); сцена 2 – категорія «У приміщенні», зображення «Room3».
2. Додайте до проєкту новий об’єкт «вимикач» - категорія «Речі», зображення «Button1». Встановіть його в тому місці сцени, де буде зручно скористатись вимикачем, задайте його розміри.
3. Створіть скрипт для спрайта Кіт: коли натиснуто клавішу Пропуск, кіт має підходити до вимикача і вмикати або вимикати світло.
4. Збережіть проєкт з назвою Кімната кота_Прізвище.
Завдання 3.
Здати створені проєкти в Google classroom
Немає коментарів:
Дописати коментар