Поняття події. Види подій. Програмне
опрацювання події.
План вивчення
Якщо під час виконання буде натиснуто «пропуск»,
спрайт перемітиться на 10 кроків та змінить свій колір
Якщо під час виконання
буде натиснуто ліву клавішу миші, тоді спрайт промовить «Привіт» (повідомлення
буде продемонстроване 2 сек) та збільшиться в розмірі на 10 одиниць
Мета: познайомити з подіями та
їх видами, навчити програмно опрацьовувати події;
План вивчення
Тепер ми прийшли до етапу розумної
взаємодії програми з користувачем. Сьогодні ми навчимось створювати програми
котрі схожі за логікою роботи на справжніх ігор.
Над кожним із спрайтів можна виконати ряд дій:
дублювати або копіювати, вилучити, збільшити або зменшити. Викликавши контекстне меню біля
спрайта можна дізнатись додаткову інформацію, дублювати, вилучити, зберегти та
сховати.
Подія — зміна властивостей об'єкта, взаємодія між об'єктами, утворення
нового об'єкта або знищення існуючого об'єкта.
У середовищі Скретч існує декілька команд котрі відповідають за
відстеження настання події:
Додатково прочитайте у підручнику ст.111. На які події можуть реагувати спрайти у Скретчі?
Розглянемо приклад фрагменту алгоритму та його
опису:


Виконай вправи 2, 3, 4 (усно) у підручнику на ст.108.
Завдання.
Створити в середовищі Скретч проект за сценарієм.
1. Відкрийте середовище Scratch-онлайн перейшовши за посиланням Scratch
2.Для об’єкту Рудий
кіт, надайте нове імя – Мурчик,
установіть початкове положення в лівому нижньому куті Сцени.
3. Додайте об’єкт Собака. Перегляньте інформацію
про цей об’єкт, надайте йому нове імя – Барбос, установіть початкове положення
в правому нижньому куті Сцени. При необхідності розверніть Барбоса в напрямку ліворуч
(-90), оберіть відповідний стиль обертання.
4. Створіть для Мурчика скрипт за наведеним
зразком.
5. Створіть для Барбоса скрипт за наведеним зразком.
6. Виберіть область Сцена та вкладка Тло за власним бажанням.
7. Виконайте проект.
8. Додайте до проекту ще один спрайт Голуб, який буде рухатись при натисканні клавіш Вгору та Вниз, змінювати свій колір та образ. Початкове положення в центрі сцени.
9. Запрограмуйте його так, щоб він реагував на Мурчика і Барбоскіна коли ті до нього будуть торкатися.
10. Збережіть проект у своїй
папці з іменем Подія_Прізвище. Для цього:Файл/Вивантажти на ваш комп'ютер.
11. Здайте проект Google Клас.
Домашнє завдання. Виконати стор. 109 рубрика Дій (за бажанням)
Немає коментарів:
Дописати коментар