Мета: навчити працювати з багатошаровими зображеннями та розміщення зображення у шарах; формувати уміння створювати та редагувати фігури довільної форми; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати і робити висновки
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань (учні демонструють)
1. Що таке групування? Як виконати?
Чи можна у векторному редакторі намалювати фігуру довільної форми? Так для цього є кілька інструментів: полілінія, крива, мальована крива. Корекцію будь-якої форми можна змінювати за допомогою: Формат\Редагувати фігуру (Начать изменение узлов) Підручник стор. 30. Практично кожен малюнок складається з шарів, а при створенні малюнків така технологія багатошаровості використовується дуже часто. Кожна нова фігура, додана до малюнку є новим шаром, які за допомогою команд Перемістити на передній\перемістити на задній план ми змінюємо положення фігур в шарах. Таким чином створюється зображення. Підручник стор. 36
ІІІ. Формування практичних навичок
Виконай завдання:
Прочитати стор. 30-31, стор. 36, 38-39
Немає коментарів:
Дописати коментар