Вкладені структури

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Мета: перевірити навички роботи з вкладеними алгоритмічними структурами повторення та розгалуження;  формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки.
ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Повторимо:  
Алгоритм з повторенням або циклічний алгоритм - це алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд.
Види циклів у Скретч:
БЕЗУМОВНИЙ                 З ЛІЧИЛЬНИКОМ                 З  УМОВОЮ

Алгоритм з розгалуженням - це алгоритм, у якому ті чи інші команди виконуються залежно від заданої умови. 
Види розгалужень у Скретч:
НЕПОВНЕ РОЗГАЛУЖЕННЯ             ПОВНЕ РОЗГАЛУЖЕННЯ
2. Практична діяльність.
 Відкрийте середовище  скретч за покликанням
Завдання 1.
Складіть проєкт для малювання трьох квадратів зі сторонами 50 кроків різного кольору,  які розміщені один від одного на відстані 30 кроків. Скористайся скриптом-підказкою, вписавши у нього відповідні числа.
Перевірте проєкт на виконання.
Збережіть проєкт з назвою: Завдання1_Прізвище.

Завдання 2.
Складіть проєкт, у якому виконавець намалює відрізок довжиною 50 кроків синім кольором,  якщо натиснуто клавішу стрілка вгору, або намалює відрізок довжиною 100 кроків червоним кольором, якщо натиснуто клавішу стрілка ліворуч. Скористайся скриптами-підказкою, попередньо склавши їх у правильному порядку.


Перевірте проєкт на виконання. (Для перевірки: натисніть та утримуйте відповідну клавішу на клавіатурі (стрілка вгору або стрілка ліворуч) та одночасно натискайте мишкою на зелений прапорець)
Збережіть проєкт з назвою: Завдання2_Прізвище.

Завдання 3.
Складіть проєкт, у якому виконавець намалює прямокутник з сторонами 100 та 50 кроків. Сторони прямокутника різного кольору.

Перевірте проєкт на виконання.
Збережіть проєкт з назвою: Завдання3_Прізвище.

Завдання 4.
Складіть проєкт,  у якому виконавець 
змінить свій образ, якщо натиснуто клавішу пропуск; 
- збільшить свій розмір на 20, якщо натиснуто клавішу стрілка вгору;  
- змінить свій колір, якщо натиснуто клавішу стрілка вниз.

Перевірте проєкт на виконання.
Збережіть проєкт з назвою: Завдання4_Прізвище.
Завдання 5.
Замість завдання 3 та 4 створіть власний проєкт (або видозмініть завдання 3 та4), в якому поєднайте структури повторення та розгалуження, виконання дій  спрайтом взалежності від натискання клавіш клавіатури.
Творіть, фантазуйте. 
Збережіть проєкт під назвою Завдання 5_Прізвище 
Здати всі створені проєкти в Googleclassroom до наступного уроку

Немає коментарів:

Дописати коментар