Мета: формувати уміння будувати зображення з графічних примітивів; формувати алгоритмічне мислення; розвивати логічне мислення, вміння планувати свою діяльність, аналізувати та робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Хід уроку
Актуалізація опорних знань:o Що таке графічний примітив? Наведіть приклади.
o Що означає в графічному редакторі наступна дія упорядкування:
1) На передній план;
2) На задній план;
3) Обтікання за текстом;
4) Вирівнювання;
5) Поворот.
o Як змінити в зображенні: стиль фігури; заливку фігури; контур фігури?
o Які існують способи заливки векторних графічних об'єктів?
o Які параметри має градієнтна заливка?
Формування умінь
Завдання 1:
1) Проаналізувати зображення та скласти план його виконання.
2) Реалізувати малюнок у векторному редакторі.
3) Зберегти у власній теці під назвою "Пінгвін_Прізвище"
Завдання 2:
1) Використовуючи градієнтні заливки, намалювати у векторному графічному редакторі малюнок А з підручника на ст.33.
1) Використовуючи градієнтні заливки, намалювати у векторному графічному редакторі малюнок А з підручника на ст.33.
2) Зберегти у власній теці під назвою "Захід сонця_Прізвище"
Підсумок: Здайте роботу в classroom, приєднавши відповідні файли з малюнками.
Немає коментарів:
Дописати коментар