Мета: навчити учнів групувати об'єкти та виконувати операції над ними; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки.
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань
1. Що таке графічні примітиви? Наведіть приклади.
ІІ. Вивчення нового матеріалу
Працюючи
з об’єктами та фігурами, а ще коли об’єкт складається з багатьох фігур, досить
не зручно змінювати налаштування кожного чи переміщувати по одному. Тому спочатку створене зображення потрібно згрупувати. Процес групування є необхідним для створення малюнків та більш продуктивного
змінювання частин малюнку. Перш ніж групувати, в створеному малюнку потрібно виділити всі об'єкти одночасно.
ІІІ. Робота за комп’ютером
Завдання до уроку
1. В векторному графічному редакторі намалюй зображення акваріума. Збережи роботу у власній теці під назвою "Акваріум_Прізвище".
IV. Домашнє завдання
Прочитати стор. 38.
Індивідуальне завдання. Створіть графічне зображення квітів, що на ст.38 малюнок Б. Файл збережіть з назвою "Домашня робота_Прізвище". Здайте роботу в classroom, приєднавши відповідний файл з малюнком.
Немає коментарів:
Дописати коментар