Урок_6 Операції над об’єктами та групами об’єктів

 Метанавчити учнів групувати об'єкти та виконувати операції над ними; розвивати  логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

1.  Що таке графічні примітиви? Наведіть приклади.

2.  Опишіть властивості, які має фігура.
3. Як виділити фігуру у Word? 
4. Наведіть алгоритм малювання автофігури у Word.
5. Назвіть дії, які потріно виконати, щоб скопіювати фігуру?  

ІІ. Вивчення нового матеріалу

Працюючи з об’єктами та фігурами, а ще коли об’єкт складається з багатьох фігур, досить не зручно змінювати налаштування кожного чи переміщувати по одному. Тому спочатку створене зображення потрібно згрупувати. Процес групування є необхідним для створення малюнків та більш продуктивного змінювання частин малюнку. Перш ніж групувати, в створеному малюнку потрібно виділити всі об'єкти одночасно. 

Підручник стор. 38


ІІІ. Робота за комп’ютером

Завдання до уроку
1. В векторному графічному редакторі намалюй зображення акваріума. Збережи роботу у власній теці під назвою "Акваріум_Прізвище".

2. Здай роботу в classroom, приєднавши відповідний файл з малюнком. 

IV. Домашнє завдання 

Прочитати стор. 38.  

Індивідуальне завдання. Створіть графічне зображення квітів, що на ст.38 малюнок Б.  Файл збережіть з назвою "Домашня робота_Прізвище". Здайте роботу в classroom, приєднавши відповідний файл з малюнком. 


Немає коментарів:

Дописати коментар